Billige (29,95) multimetre i ALDI i morgen

Hej alle,

(Fra) i morgen (21. April) har ALDI (igen) billige multimetre.
De koster 30 dask og er vist samme type som de tidligere har haft - et
utroligt godt meter til de penge. Det er inclusiv batteri, prober og
gummibeskyttelseskappe med "ståben" og probeholdere og med specs. som
følger:
V(DC) 200mV, 2V, 20V, 200V og 600V
V(AC) 200V og 600V
A(DC) 200µA. 2mA, 20mA, 200mA og 10A
Ohm   200 Ohm 2kOhm, 20kOhm, 200kOhm og 2 MOhm
Diode-/ gennemgangstest
Transistor (h_FE) test

Mål i mm (incl. gummikappe) (b,h,d): 80, 130, 40
Mål i mm (uden gummikappen) (b,h,d): 70, 125, 25

Perfekt til begyndere med et stramt budget - og alle andre med behov for
at ha' metre liggende alle mulige steder ;)

--
Venlig hilsen,
Søren

Re: Billige (29,95) multimetre i ALDI i morgen

Velbekomme, håber du bliver glad for det !

Jeg har selv et til at slæbe med rundt næsten uanset hvor jeg skal hen og
det har taget rimeligt mange tæsk uden at kny - og skulle det dø, so what,
det er billigere en den burger man har glemt næste dag :)

--
Venlig hilsen,
Søren