TV Nokia 6363

Hej

Någon som vet var man kan få tag på service manual

till denna tv modell

/jc

Reply to
Jerry Carlsson

"Jerry Carlsson" skrev i meddelandet news:FQRyf.42637$ snipped-for-privacy@newsb.telia.net...

Det du ska leta efter är Nokia ES2 (EuroStereo 2).

Knastrar det fortfarande? Och , har du samtidigt normal bild (förra tråden)?

/Morgan

Reply to
Morgan

Jag har manualen till (ej s=E5 tydlig) Den =E4r p=E5 =F6ver 80 sidor. Vilken del av manualen beh=F6ver du? snipped-for-privacy@hotmail.com

Reply to
ringo

jag slår på tvn och då knastrar det och luktar brännt "ringo" skrev i meddelandet news: snipped-for-privacy@o13g2000cwo.googlegroups.com...

Jag har manualen till (ej så tydlig) Den är på över 80 sidor. Vilken del av manualen behöver du? snipped-for-privacy@hotmail.com

Reply to
Jerry Carlsson

Kommer tv=B4n ig=E5ng eller bara knastrar det och luktar br=E4nt? Jag kan skicka schema p=E5 N=E4t och HS delen om du ger mig mailadressen.

Reply to
ringo

tvn går igång med bild och så börjar det knastra och luktar bränt

min email är snipped-for-privacy@telia.com ifall du skickar schema

mvh jerry "ringo" skrev i meddelandet news: snipped-for-privacy@g49g2000cwa.googlegroups.com... Kommer tv´n igång eller bara knastrar det och luktar bränt? Jag kan skicka schema på Nät och HS delen om du ger mig mailadressen.

Reply to
Jerry Carlsson