myntautomat?

någon som vet var man kan få tag i en myntautomat till ett rimligt pris?

eller har ni någon annan bra ide om hur man skulle kunna ta betalt för att
öppna en bom till en båtramp?(20kr)

kanske man skulle göra med egna poletter, då finns det inga pengar på fel
ställe?

Re: myntautomat?
On Sun, 13 Jul 2003 11:52:36 +0200, Demmpa

Bara ifall man ska söka efter det, det stavas "Miele"
--

ZeuS
mailto:zeus_remov snipped-for-privacy@pcparty.com

Re: myntautomat?

Tack för rättstavningen, tycke att det såg fel ut när jag skrev det!

Re: myntautomat?

Jag har en gammal myntautomat som har använts för att ta betalt för
kopior i en kopiator. Jag tror den var gjord för 1 kronorsmynt, men det
kanske går att bygga om den till t ex 10 kr-mynt. Du kan få automaten om
du vill.

--
Olof Lagerkvist
ICQ: 724451

att
fel

Tänk bara på att det nog kan bli en ganska kostsam pryl i alla fall,
eftersom den förmodligen måste göras stöldsäker. Pansarplåt, lås,
övervakning och regelbunden tömning kostar antagligen mycket mera än själva
automatmekanismen.

--
/Danne
Re: myntautomat?

nja
kraftig spillplåtar och lite svetsning
lås finns det liggandes och tömning så brukar jag gå ner till båten var dag
ändå, om inte så finns det några till som kan göra det
larmat kanske, har två hundra meter hem, kanske ett enkelt trådlöstlarm

Site Timeline