Nokia Sat

Någon som har manual/bruksanvisning till Nokia SAT 8003 CS model 5958. Har
fått ta över en sådan burk men har ingen manual så jag kan inte ställa in
den.

Re: Nokia Sat
Torbjörn, du som brukar ha/kunna det mesta?

Re: Nokia Sat

Jag har/kan ingeting sådant :*)

har inte ens en vettig TV-bild på TV4, än mindre digitala
TV-mottagare (då RF-nivån vid 800 MHz är precis på gränsen
för en 'boxer' för att jag skall våga hoppa på en sådan sak)

och en massa saker ivägen för en parabol...

sorry, här är jag handikappad ;-)

/TE

Re: Nokia Sat
On Fri, 28 Nov 2003 23:33:24 +0100, "lasse larsson"

Jodå, vad vill du veta? Jag tycker iofs menyerna är ganska
självförklarande. Om Du kan maila mig ett faxnummer kan jag skicka
över några sidor.

/Marcus

--
Marcus AAkesson          marcus.akesson@NO_SPAM_PLEASE_home.se
Gothenburg               Callsigns: SM6XFN & SB4779