nån som bytt 3,5 mm hörlursjack på DELL

Nån som bytt 3,5 mm hörlursjack på dell inspiron 8100/Latitude 810 ? dom jag
kunnat funa i handeln är en aning för klumpiga.

Pelle

Re: nån som bytt 3,5 mm hörlursjack på DELL

Varför inte låta Dell byta åt dig? Ett glappande uttag tycker jag låter som
tillräckligt för ett garantiutbyte.

Re: nån som bytt 3,5 mm hörlursjack på DELL
Visst kunde jag det....om det var garanti kvar på den.....men jag tänker ju
knappast köpa ett nytt moderkort för dom byter inte ut  hörlurskontakter
utan byer hels moderkortet, och då kan jag nog köpa 2 beg likadana till
samma pris som deras moderkort kostar.

Pelle
som

Re: nån som bytt 3,5 mm hörlursjack på DELL

Vad säger att han har garanti kvar ?

Och dells lösning på i princip alla problem är att byta moderkort,
moderkortet kostar troligen mer än en begagnad laptop av annan modell.

Min Dell latitude C600 är f.ö inne på sitt fjärde moderkort nu.. varav
tre byten pga fläktproblem.

Site Timeline