Fjärrkontroll Finlux TN71V3

Hej

Min fj=E4rrkontroll till min Finlux TN71V3 ficka bada f=F6r en tid sedan me= d=20 f=F6rv=E4ntat resultat.

En ny var dyr! Var kan man k=F6pa en s=E5dan begagnad? Helst p=E5 n=E4tet?

Jag har en alltiett kontroll men den fungarar inte p=E5 alla=20 inst=E4llningsval.

Reply to
Putte

Putte skrev:

Är du säker på att den är "körd"?

Jag har under åren öppnat och gjort rent flera olika fjärrkontroller (samt PC-tangentbord), och det har alltid gett goda resultat!

Om man bara får bort smuts, samt låter dom torka innan sammansättning brukar det ordna sig!

Mobiltelefoner däremot, har jag haft sämre resultat med....

/J

Reply to
Johan Stäck

"Putte" skrev i meddelandet news: snipped-for-privacy@news1.telia.com... Hej

Min fjärrkontroll till min Finlux TN71V3 ficka bada för en tid sedan med förväntat resultat.

En ny var dyr! Var kan man köpa en sådan begagnad? Helst på nätet?

Jag har en alltiett kontroll men den fungarar inte på alla inställningsval.

Hej. Jag kan hjälpa dej med mod.nr. , om du ska söka. Fjärren heter RCF100 , alternativt RCX100.

Hör med leifline om bra ersättare :

/Morgan

Reply to
/Morgan