Den du !

En dvärg satt i bastun på simhallen när en jätteneger kom in. Denna människa
var utrustad med en "jätte....." och dvärgen satt bara och gapade.
Negern tyckte det var pinsamt och tänkte:
- Ah va-fan jag kan väl presentera mig.
Sagt och gjort, negern stegar fram mot dvärgen och presenterar sig:
-Turner Brown.
Då svimmade dvärgen! Negern blev orolig, stänkte lite vatten i ansiktet på
dvärgen som kvicknade till.
-Vad hände, sa negern, efter jag sagt mitt namn Turner Brown så svimmade du?
-Turner Brown, sa dvärgen, jag tyckte du sa turn around.

SV: Den du !

människa

Sorry, blev felskickat

Re: Den du !