Zuzycie pradu przez zarowki 12V

Pan Filip J napisał:

Skąd taki wniosek? I skąd hipoteza -- mógłbym prosić o wskazanie przykładu takiego _przejścia_? Może być nawet inny wątek, inna grupa.

Będzie Pan dalej zliczał?

Pozdrawiam

-- Jarek

Reply to
Jarosław Sokołowski

Ghost napisał:

Czy jest taki szybki kurs, który pozwoli tym, którzy mają trudności z takim "pytaniem lekko koślawo sformułowanym" zinterpretować jego sens? Czy na kursach wyjaśniają znaczenie słów takich jak "kontekst", czy ograniczają się do stwierdzenia, że to pojęcie używane jest wyłącznie przez "ciołków"?

A jak Pan chwilę dłużej się zastanowi, to co wyjdzie?

Reply to
Jarosław Sokołowski

In the darkest hour on Tue, 23 Sep 2008 11:53:34 +0000 (UTC), Jarosław Sokołowski snipped-for-privacy@lasek.waw.pl> screamed:

Nawet nie w falowodzie a w ujęciu przewodnictwa elektrycznego.

Reply to
Artur M. Piwko

Pan Artur M. Piwko napisał:

W falowodzie sam widziałem, a ujęciom się z bliska nie przyglądałem. Mam w studni przy domu tylko ujęcie wody, tam jest coś podobnego do falowodu.

Reply to
Jarosław Sokołowski

In the darkest hour on Tue, 23 Sep 2008 16:56:17 +0000 (UTC), Jarosław Sokołowski snipped-for-privacy@lasek.waw.pl> screamed:

Jeśli zajrzysz do studni zobaczysz (albo i nie) taflę wody. Głębiej jest (albo i nie) dziura.

Reply to
Artur M. Piwko

Pan Artur M. Piwko napisał:

Moja studnia jest z gatunku tych, co to zajrzeć weń nie sposób. Czy to wystarczy do tego, by orzec o niej, że jest w niej superpozycja dziury i niedziury (albo i nie)?

Pozdrawiam

-- Jarek

Reply to
Jarosław Sokołowski