Zeskanowane starte RE

O ile pamiętam ULA nie potrafiła zatrzaskiwać pozycji wiązki elektronów. Atari XE/XL potrafiło. Więc to chyba nie był zx.

Reply to
Sebastian Biały

Ależ był. Włączało się w gniazdko "audio".

Miałem Spectrum, właściwie mam nadal, ale ostatni raz odpalałem chyba z

10 lat temu, żeby pokazać dzieciom swój pierwszy komputer. Raczej nie wzbudził dużego entuzjazmu :) Nie pamiętam już, jak to z tym home made piórem świetlnym było, w każdym razie ktoś to sprzedawał:

ajt

Użytkownik "ajt" napisał w wiadomości W dniu 2014-01-21 20:49, Sebastian Biały pisze:

Podlaczalo sie do audio jak RoMan pisze, procesor dostawal tylko sygnal, ale natychmiast i mogl zgrubsza ustalic pozycje.

Potem wlaczal sie program, rysowal na ekranie prostokat i zwiekszal jego szerokosc, az krawedz przeszla pod piorem. I mial dokladna pozycje.

J.F

On 2014-01-21 13:31, snipped-for-privacy@poczta.pl wrote: [...]

:-D

Reply to
JDX

Pozdrawiam,

--
Adam
Reply to

Drążek sterowy wykonałem, a jakże... z klasycznej wtedy białej maselniczki :D Sam "drążek" wytoczył mi ojciec z mosiądzu bo miał dostęp do tokarki. Działał znakomicie do momentu popękania tej wypasionej "obudowy" :)

Reply to
Adam Jurkiewicz

W dniu 2014-01-15 19:49, Marcin Perliński pisze:

Powtarzam moja prośbę o powtórny upload na FF pliku RE7982. Na razie serwer zgłasza błąd, a na TB podaje mi czas 15h. TIA

Reply to
Andrzej