Zeskanowane starte RE

On 2014-01-15 21:26, RoMan Mandziejewicz wrote:

Reply to
Sebastian Bia³y

-- Best regards, RoMan Nowa strona:

(w budowie!)

W dniu 2014-01-13 21:06, Marcin Perliński pisze:

A możecie polecić jakieś miejsca do składowania danych? Najlepiej darmowe :) Obawiam się że padnie mi HD a mam dwa spięte w RAID-0 więc jak by co to tracę wszystko. Archiwizuje dane na DVD+dvdisaster

i na SugarSync bo łatwo synchronizuje się tam całe foldery z HD nie zajmując się wysyłaniem danych na serwer.

|pl%29 Ale zmienili warunki i nie będzie już chyba darmowego konta u nich. Więc jeśli macie jakieś propozycję to proszę o radę.

Pozdr. PK.

Nie. Poda link do ściągnięcia geniuszu :-P

pozr TO3

Reply to
Tomasz Ozon

Zainwestować w więcej dysków, kosztują grosze :) Dla mnie to pewniejsze niż jakieś bezpłatne serwisy, które mogą sobie wyłączyć w każdej chwili. Kiedyś skasowali mi skrzynkę mailową i nawet się nie chcieli przyznać do tego. To mnie dużo nauczyło. A taki dysk(n) z archiwum wywozić do rodzinki przy okazji odwiedzin (i przywozić dysk(n-1) do napełnienia).

pzodr TO3

Reply to
Tomasz Ozon

I mieć przynajmniej pretensje do siebie. Dalej mnie dziwią ludzie, którzy swoje dane dają na pokuszenie innym. Wracając do tematu, udało się komuś już coś wystawić? Sam chętnie bym pościągał. Szukałem na chomiku, ale pojedyncze elementy znalazłem lub zahasłowane, w razie co mam dużo punktów, mogę pościągać i wystawić, ale potrzebny byłby ktoś lepiej szukający :) Przem

Reply to
Przemek

Dnia Thu, 16 Jan 2014 17:28:05 +0100, Tomasz Ozon napisał(a):

Nawet płatne serwisy potrafią zniknąć niemal z dnia na dzień. Tak było z jednym z tych, które oferowały możliwość przechowywania zdjęć. Po ogłoszeniu upadłości dał użytkownikom 48h na pobranie swoich danych - nietrudno domyślić się, co się stało...

Reply to
badworm
[...]

Dwa lata temu Netia skasowała mi 16-letni adres - ten z nagłówka...

animacji) potrzebuje prawie 100MB

jeffrey

Reply to
Jeffrey
[...]

strasznie powoli idzie :(

[...]
--
Best regards,
 RoMan

Please. P.G.

Reply to
Piotr Ga³ka

Dzięki :-) Jeden plik RA5155.rar już jest. To wszystko czy jeszcze coś będzie? Od Ciebie powinno iść 4Mb/s w drugą stronę niestety tylko 0.5Mb/s

Pozdrawiam Grzegorz

Reply to
Grzegorz Kurczyk

Sprawdź, czy po drodze się nie uszkodził. W razie czego jest nadmiarowy i da się naprawić.

Ode mnie szło właśnie 0.5 ledwie. Specjalnie sprawdzałem Speedtestem i miałem jakieś 6-7Mbps na uploadzie i nie dało się tego wykorzystać. O tyle upierdliwe, że lata 56-60 mam w jednym kawałku ponad 1.7GB a tego przez 6 godzin nie przepchnę :( Będę musiał przepakować.

Zrobiłem kiedyś przegląd/ranking chmur, które nadawały by się do zastosowań bardziej profesjonalnych, a przy tym maksymalnie bezpiecznych. Po przetestowaniu kilku zostałem przy Wuala, wydaje mi się ma wszystko co potrzeba:

- jest bezpłatny (5GB na start)

- pełne szyfrowanie po stronie klienta

- działa pod wiw/mac/linux/mobile

- strefy public/private

- pełna synchronizacja lub backup z folderami lokalnymi

- synchronizacja folderów pomiędzy stacjami/kompami

- tworzenie grup, zapraszanie znajomych, itp.

- wystawianie zawartości folderów po www z zabezpieczeniem

- program lojalnościowy dla uzyskania większej przestrzeni (10GB)

Przesiadłem się z płatnego Groove'a i jak na razie jestem zadowolony. Jak ktoś szuka takiego rozwiązania to polecam.

Jeśli ktoś zdecyduje się założyć konto to zapodaję mój link referencyjny (korzyść obustronna +1GB):

Jak będą już dostępne zeskanowane materiały do ściągnięcia to mogę zassać i wrzucić na public.

Posiadam w zasobach dosyć dużo RE i prawie wszystkie Bajtki, jeśli będą jakieś luki to mogę uzupełnić przy okazji.

Pozdrawiam,

Reply to
Adam Jurkiewicz

spróbuj z adresem 178.217.33.15 user i hasło takie samo jak poprzednio.

Pozdrawiam i dziękuję za cierpliwość :-) Grzegorz

Reply to
Grzegorz Kurczyk

Testowo popchnąłem kawałek - nic lepiej nie było. Na dokładkę rozwaliło połączenie po kilkudziesięciu sekundach.

Hmmm.. na tym adresie mam symetryczne 4Mb/s Z jakiego łącza korzystasz?

Pozdrawiam Grzegorz

Reply to
Grzegorz Kurczyk

Niestety LTE ale to akurat nie ma nic do rzeczy - upload na GDrive idzie jak przecinak. Swoją drogą - Twój serwer nie obsługuje Resume :(

Może faktycznie lepiej to wpuścić w torrenta? Tylko jak zrobić to prywatnie, żeby nas ktoś nie zaczął ścigać za rozpowszechnianie?

Włączyłem Resume na obu serwerach. Jakbys miał wieczorkiem trochę czasu, to spróbuj.

Pozdrawiam i dzięki. Grzegorz

Reply to
Grzegorz Kurczyk

Pozdrawiam Grzegorz