załączanie M/C 35/45 ?

Witam

Chciałbym dowiedzieć się czy można właczyć telefon Siemens (x35,x45) podając impuls na któreś z jego wyprowadzeń (gniazdo 12pin). Nie ma komendy AT do załączania a jedynie do wyłączania telefonu, ale wiem że jest taka możliwość tylko nie wiem jak :(

za wszelkie informacje z góry dziękuje i pozdrawiam

Reply to
|PrezO|" <m.szycko-wytnij

poszukaj opisu kabla do tych cegiełek w wielu orpócz tx rx i gnd był jeszcze kabalek ignition czy jakoś tak

pozdrawiam szogun

Reply to
szogun

olej pin ignition; wlaczaj go standardowo - przez klawiature; /mniej pieprzenia sie i bardziej pewne;