jak załączyć przez port telefon C/M 35 lub 45 ?

Witam

Może któryś z grupowiczów wie jak można załączyć tel. Siemens M/C 35 lub 45, automatycznie przez jego dostępny port. Wspomnę że nie ma wyprowadzenia Ignition tak jak modemy GSM. Istnieje komenda AT do wyłączenia telefonu, którą wyłączam, natomiast brak takiej komendy do włączenia telefonu. Próbowałem podawać napięcie ładowania a nastepnie wpisując komendę AT+CPIN="xxx"; załączyc telefon ale nic z tego. Komenda ta działa dopiero gdy włącze przyciskiem telefon. Dlatego proszę o podpowiedź bo wiem że taka możliwość załączenia istnieje tylko nie wiem jak. Z góry dziekuje.

Reply to
|PrezO|" <m.szycko-wytnij

W/w modeli SIEMENS'a nie można załączyć. Po wyłączeniu nie reagują absolutnie na nic oprócz przycisku.

Jacek

Reply to
Jacek Bogusz

Witam niekoniecznie. w tej chwili nie udowodnie tego, ale wystarczy spojrzeć na pliki z orginalnym fleshem do słuchawek - mają tam checkbox'y, i jeden z nich (post check) słuzy właśnie do włączenia telefonu - ale do tego jest potrzebny specjalny kabelek.

pozdr. szogun

Reply to
szogun

A jednak udowodnie :)

proszę poszukać schematu andromeda do tel x35 (jakies 20 sek. googlowania) :) -wszystko jak na dłoni

pozdr. szogun

Reply to
szogun