Zakłócony dźwięk

Witam Próbuję zgrać coś z TV na komputer przez kartę przechwytywania video. Zgrywam jednocześnie dźwięk przez wejście mikrofonowe lub Line In. I tu występuje problem. Dźwięk przechodzący przez komputer i wychodzący na głośniki jest zakłócony. Problem znika po odłączeniu anteny od telewizora (kablówka). Mam wrażenie, że to kwestia uziemienia. Jak rozwiązać ten problem i uzyskać niezakłócony dźwięk?

Reply to
Wojt

cytat ze strony Dipola: " Innym zastosowaniem izolatorów jest odseparowanie masy komputera wyposażonego w kartę tunera telewizyjnego od masy instalacji zbiorczej czy kablowej. Pozwala to na uniknięcie wpływu mas np. niepożądanego zadziałania wyłącznika różnicowoprądowego."

Reply to
PAndy
[...]

ja mam podobny problem umnie zakłucenia są w postaci 3-4 pasów na wyswielanym obrazie tv z kablówki czy jak kupie r48605 i r60102 to mi pomoze ?

acha a ten r48605 to trzeba zainstalowac przed gniazdkiem ?

Reply to
gfm

lub - oba nie ma sensu - jeden z nich - w domowej praktyce wystarczy ten mniejszy i tanszy.

niekoniecznie - wlasciwie w dowolnym miejscu toru od gniazda przylaczeniowego poczawszy

Reply to
PAndy