tuner tv - dźwięk

Witam. Mam ściągnięta z Niemiec nagrywarkę z tunerem TV. Wcześniej sprawdziłem że jest PAL D/K (przynajmniej tak było w dokumentacji). W kablówce jakieś 30% kanałów jest OK. Reszta bez fonii. Czy mają grupowicze jakiś pomysł. Z góry dzięki Piotrek

Reply to
BayNet

Powitanko,

->fonia rownolegla Pozdroofka, Pawel Chorzempa

Reply to
Pawel "O'Pajak

Nagrywarka, jeœli z Niemiec i ma D/K, to powinna mieć dŸwięk z każdego kanału, czy to będzie D/K, czy B/G (jeœli z Niemiec to ma B/G na 99,99% :-]), przynajmniej monofoniczny. Teoretycznie wszystko jest w porzšdku. Jeœli jest możliwoœć, to warto spróbować ręcznie zmieniać standard fonii na programach bez dŸwięku, może urzšdzenie akurat Ÿle wykryło sygnał.

Możliwe też, że generalnie nagrywarka ma problem z odbiorem dŸwięku mono analogowego, a te 30% to sobie odbiera z Nicam.

Masz pewnoœć, że wszystkie programy sš w D/K? Podobno w kablówkach to zdarzajš się wynalazki stereofonii analogowej na podnoœnych 6,5/5,742 MHz albo 6,5/6,742 MHz.

Pozdrawiam, Krolik

Reply to
Krolik