zaatakować fpga

że pozwolę sobie zacytować:

na wschód od europy, nazywa się Royal...

Cel bizxnesowy jest spzredac skomplikowane rzeczy za duze pieniadze. najlepiej je opatentowac i brac oplaty licencyjne. Sa zreczy ktorych "prosto" nie da sie zrobic

A.L.

Reply to
A.L.

Ja teraz przygotowuje nowy wyklad. Mniejsza o czym. Sparwdzam co wikipedia mowi o tym, bo wiem ze studenci beda zagladac. Niestety, wiekszosc artykulow jest ponizej jakiegokwiek poziomu

A.L.

Reply to
A.L.

ja tez. Ale arcja, ze trzeba wiedziec CZEGO sie szuka i odroznic informacje od belkotu

A.L.

Reply to
A.L.

Pan janusz_k napisał:

Dobrą wódkę od złej łatwo odróżnić w ślepym teście.

Nic nie pisałem o robieniu "na czuja". Pisałem, że 90% problemów to synteza i adaptacja znanych i dawno wynalezionych rozwiązań.

uparłeś się, nie ? Oczywistym jest, że DSP to dużej mierze matematyka. Tylko że;

1) do większości rzeczy jest mnóstwo narzędzi i gotowców - nie ma sensu odkrywać Ameryki na nowo. 2) wiesz, że poza DSP też istnieje świat ?

No no, "na małpę".

Od ładnych paru lat prowadzę małą firmę - projektowanie i produkcja. Właściwie wyłącznie dla przemysłu. Bardzo często - jeśli nie zawsze - moja praca polega na "opracowaniu" problemu od podstaw. Czasem to jest banalna rzecz, czasem mniej banalna.

Z tego co Ty piszesz, wynika, że jak ktoś nie oblicza całek w pamięci, to może co najwyżej wkręcać żarówki. Ja miałem z matematyki zazwyczaj 3. Bo mnie cholerycznie nudziła. Ale jakoś sobie radzę - jak potrzebuję to z pomocą paru narzędzi sobie wyliczę, zasymuluję - i jak dotąd działa wystarczająco dobrze, żeby moje urządzenia wystawiać na międzynarodowych targach (żeby było śmieszniej, akurat te, w których też używam DSP do przetwarzania sygnału :)

Czyli - jak pisałem na wstępie - przesadzasz po prostu.

Reply to
sundayman

Moze 890% to przesada

Wiem. Na przykald mikrofale. Kiedys wspolpracowalem z faciem an temat algorytmow do optymalizacji linii paskowych

Nei pisze. Wiekszosc rzeczy nei wymaga matematyki. Ale protestuje co do opinii "polebanej matematyce" czy jak tam

Jak bylem w 6 klasie szkoly podstawowej i chcialem pzreczytac Goldego Wzmacznaicze Transystorowe to nauczylem sie rachunku macierzowego i liczb zespolonych

Dowolna dzialanosc inzynierska jest jak piramida. Czym blizej jestes podstawy, tym mniej matematyki potzrebujesz. Rusuje taki obrazek studentom gdy pytaja sie po co ich ucze tego do ucze. Tak na marginesie, zarobki to symetryczna odwrocona piramida

A.L.

Reply to
A.L.

I to jest argument? Za tym, że nie zna się języka obcego?

Jest w dataszicie.

Jak w internecie.

Tak samo jak w dataszitach i przykładach w internecie.

Czyli nadal nie wiem po co wydawać te pięć dych, za tą kasę wolę zrobić grilla i nie stresować się brakiem polskiej literatury technicznej.

Reply to
Jakub Rakus

Znam pewne miejsce gdzie można takie coś kupić. Ciężko nazwać wódką, raz tylko powąchałem to z miejsca mi się zebrało na wymioty. Pachnie bardziej jak rozpuszczalnik nitro. Sprzedają w plastikowych butelkach

200ml. Pacjenci, którzy po to przychodzą spożywają "na miejscu" po czym często udaje im się przejść tylko kilkanaście metrów i następuje hardreset systemu. Nawet nie chce wiedzieć co to ma w składzie.
Reply to
Jakub Rakus

Może znać na poziomie czytania prostych dataszitów, ale obawia się, że nie zrozumie poważniejszych tekstów objaśniających nową dla niego dziedzinę.

Ale tu jest wszystko razem w jednej książce. W sam raz dla kogoś kto che zrobić pierwszy krok.

Ty nie wydasz bo sobie znajdziesz w internecie. Zresztą łatwiej jest jak człowiek jest już w branży i np przesiada się na układy z innej rodziny czy na inne środowisko projektowe. Wtedy faktycznie wystarcza dataszit i manual. Trudno z tej pozycji zrozumieć rozterki kogoś kto chciałby zrobić pierwsze próby na oślej łączce.

Reply to
Mario

Zeby poslugiwac sie internetem, trzeba wiedziec JAKIE zadawac pytania. A poczatkujacy tego nie wie. Dlatego poztrebna mu ksiazka

A.L.

Reply to
A.L.

pytania.

Skoro nie umie pytać, to jak wybierze odpowiednią książkę? Trochę naciągane. 99 na 100 prędzej czy później trafi na elektrodę zamiast kupować książkę.

Reply to
Marek

Ksiazke powinien znalezc wertujac ksiazki na polce w ksiegarni

Ksiazki powinny byc w ksiegarni. Ja tak sie dowiedzialem o elektronice. Ciagle jestem w ksiegarni i ciagle cos nowego znajduje.

Niestety, w Polsce likwiduje sie ksiegarnie, a jak jeszcze jakas pozostala to nei ma w niej ksiazek. Ostatnia wizyta w Glownej Ksiiegarni Technicznej na Swietokrzyskiej iw Kksiegarni Politechniki Warszawskiej - nedza z upadkiem. Upadek z nedza.

A w miedzyczasie, pod wzgledem innowacji, polska spadla z 44 pozycji na pozycje 72 (w rankingu swiatowym) (Newsweek, 32/2014). Wydatki firm na innowacje - 98 miejsce. Liczba naukowcow - 117 miejsce, W EWuropie

- pod wzgledem innowacji - przedostatnie miejsce. Pzred Rumunia. Nawet za Albania (IEEE Spectrum jakis czas temu)

Nie ma ZADNEGO porownania z tym co bylo za komuny. Owszem seks szopy na kazdym kroku i galerie, ale jak idzie i ksiazki i wyksztalcenie to cofnelismy siedo czasow w ktorych Prus pisal swoje Kroniki

A.L.

Reply to
A.L.

???

E tam, jednocześnie to pikuś. Często są potrzebne w określonej

*sekwencji* załączania, gorzej niż w muzealnych 8008/8080, bo i napięć więcej :)
Reply to
butek

W dniu 2014-09-15 01:23, butek pisze:

To wtedy dajesz dedykowany układ zasilający. Ja do Spartana daję trzy

1117 na napięcia 3.3, 2.5, i 1.25 V.
Reply to
Mario

Użytkownik "A.L." snipped-for-privacy@aol.com napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@4ax.com...

MSPANC Czy Twoje wykłady są równie chaotycznie prowadzone jak pisane tutaj teksty (pełno literówek i "chaos myślowy"). Tak sobie patrzę, czego spodziewać się po studentach jeśli wykładowcy nie panują nad swoim wywodem... (specjalnie nie odciąłem cytowanych powyżej tekstów, żebyś mógł jednym rzutem oka porównać swoje teksty i krytykowanego przez Ciebie adwersarza)

ZZZ

Użytkownik "ZZZ" snipped-for-privacy@no.spam.com> napisał w wiadomości news:lv67me$rpl$ snipped-for-privacy@mx1.internetia.pl...

Przepraszam, że z opóźnieniem dodaję. Nie odbierz mojego pytania jako ataku personalnego (nie mam takich zamiarów). Ale wydawało mi się, że jeżeli chce się wykazywać w dyskusji swoją wyższość nad adwersarzem to należy samemu być bez zarzutu.

ZZZ