Wytrawianie płytek

Cześć witam serdecznie. Mam schematy płytek drukowanych pewnego urządzenia. Ale nie mam zbytnio możliwości wykonania takich płytek. Chciałbym zapytać czy może ktoś ma jakieś opracowane metody szybkiego wytrawiania płytek, tak żeby się nie napracować, np jakąś metodę fotograficzną, i podjąłby się wykonania na zamówienie kilku takich plytek (dokladnie 2 plytki)? Moglyby być to tylko sciezki, nawet bez otworów. Proszę o kontakt na adres snipped-for-privacy@o2.pl, pozdrawiam.

Reply to
"Łukasz.B"

Przeszukaj googlem pme pod kątem haseł "metoda żelazkowa","prasowanie","toner","papier kredowy".

Reply to
Sebastian Bialy

Użytkownik ""Łukasz.B"" <lukaszb01@DO_WYWALENIA.o2.pl> napisał w wiadomości news:djnmj8$mbk$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...

Zastanów się, policz, czy warto się babrać w chemikalia , wiercenie i całe otoczenie Może opłacać się będzie zlecić kompletne,porządne wykonanie tych płytek w firmie płytkarskiej, np.:MERKAR lub podobne, szczególnie jak są dwustronne

Reply to
SP9LWH

Greg(G.Kasprowicz