wysokoobrotowy silnik

S³uchajcie, mo¿e zna kto¶ miejsce gdzie mo¿na kupiæ silnik wysokoobrotowy (tak z 50 tys. obr/min) o mocy powiedzmy 10W? Najlepiej bezszczotkowy, ale nie bêdê siê upiera³, nie musi te¿ byæ tani

- byle by³ porz±dny. Ech..nie mam pomys³u.. :-( __ Pzd, Irek.N.

Reply to
Ireneusz Niemczyk

a absolutnie nie mo¿e byæ przek³adni?

CosteC

Reply to
CosteC

U¿ytkownik "Ireneusz Niemczyk" napisa³ w wiadomo¶ci news: snipped-for-privacy@multispedytor.com.pl...

Mo¿e od ¿yroskopu lotniczego one osi±gaj± takie obroty. Dzia³aj± na 400Hz, le¿y u mnie jaki¶ silnik 27V/400Hz ale czy zakrêci siê na 50 ty¶ obrotów ?

Albo popytaj w PZL Mielec .

R.K.

Reply to
Ryszard III

U¿ytkownik "Ireneusz Niemczyk" napisa³ w wiadomo¶ci news: snipped-for-privacy@multispedytor.com.pl

Mówi³em Ci, ¿e kilka firm robi frezarki do PCB, ale dziwnym zbiegiem okoliczno¶ci wszyscy u¿ywaj± g³owic pochodz±cych od jednego producenta ;-) Niestety nie wiem jakiego poza tym, ¿e rodem ze Szwajcarii.

A mo¿e...dentystyczna turbina pneumatyczna? AFAIR wyciaga jakie¶ 100krpm :-)

--
Marek Dzwonnik, GG: #2061027 (zwykle jako 'niewidoczny')

INFO dla P.T.Go¶ci z ELEKTRODY: "pl.misc.elektronika" _NIE JEST_
  czê¶ci± Forum. Podlega odrêbnym zasadom usenetu i Netykiety:
  Nie zmieniaj tematu. CYTUJ (ale OSZCZÊDNIE). Pisz POD cytatem!
Reply to
Marek Dzwonnik

A no w³a¶nie, obawiam siê i¿ cena bêdzie dla mnie zaporowa :-( Tymczasem ¶lusarz...;-) wiesz.... Poza tym uk³ad jest dobry - uda siê to ¶wietnie, nie uda siê - nie poniosê kosztów (poza silnikiem)*.

Nie chcê - bêdzie mi piszczeæ za uchem, poza tym mam ssaæ a nie dmuchaæ (choæ dla maszynki to pewnie obojêtne, mnie i mojej kobiecie wrêcz przeciwnie ;-) ).

Jerry podsun±³ idealne rozwi±zanie, tylko jeszcze nie wiem za ile.

Mi³ego wieczoru Marku. __ Pzd, Irek.N.

  • poprzednio siê nie uda³o, ale wtedy strasznie amatorsko do tego podszed³em...a temat jest wyj±tkowo ciê¿ki :-(
Reply to
Ireneusz Niemczyk

Witaj! Nie wiem czy to dobry pomys³, ale wiesz kupi³bym najnowszy cd-room, taki z 56x, wymontowa³bym silniczek z przek³adniami, (jest tam krokowy silniczek bardzo niez³y) chyba tam co¶ ko³o tego jest, mogê siê jednak myliæ. Do czego potrzebny Ci ten silnik i jaki du¿y musia³by byæ? Byæ mo¿e znalaz³bym co¶ u siê... Pozdrowionka.

--
 Wyslano z forum elektronicznego: http://www.elektroda.pl/rtvforum/
Reply to

Dokładnie tak, nawet typ się zgadza, zaraz do nich dzwonie :-)

THX.

Miłego dnia Macieju.

Reply to
Ireneusz Niemczyk

Przy takich prędkościach? toż to proszenie się o kłopoty ;-)

Reply to
Ireneusz Niemczyk

Sun, 20 Jul 2003 21:47:55 +0000 (UTC) jednostka biologiczna o nazwie snipped-for-privacy@kombud.NOSPAM.pl (Escopy) wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Silnik w CD-ROMie z przekladniami ??? Poza tym od CD za slaby bedzie do frezarki.

Reply to
BLE_Maciek

Sa rozne silniki modelarskie, przypadkiem dosc szybkie, ale raczej

30k rpm. i raczej lekkie.

Tylko jak Ty potem rozwiazesz uchwyt, lozyskowanie wrzeciona, wywazenie, zeby bylo wyczynowo ? :-)

Gdzie? chyba nie do napędu żyro?

Wiesz - wyszedłem z założenia iż zrobienie dobrego wrzecione w warunkach powiedzmy amatorskich (jak na slusarstwo i wykonywane elementy) jeszcze może się powieść, natomiast zrobienie przekładni wydaje mi się już bez szans, a kupienie gotowej...hmm...pewnie przekroczy różnicę w cenie napędów (szybkiego i wolnego). Ech, boję się że zostanę z dremelkiem i tyle :-(

Miłego wieczoru J.

__ Pzd, Irek.N.

Reply to
Ireneusz Niemczyk

Ale,....ale to nie w tą _stronę_ ;-))

No masz... :-)

Miłej nocki. __ Pzd, Irek.N.

Reply to
Ireneusz Niemczyk

Moze stare sprawdzone rozwiazanie - stozek Morse'a ? Bedziesz mogl sprawdzic na ile twoje dojscia sa precyzyjne :-))

Nie - jakos trzeba z obrotow turbiny przejsc na obroty smigla.

A ostatnio to nawet w czolgach :-)

Paskowa ?

Pozycjonowanie przy 50krpm :-? Te modele (bezsczotkowe) nie mają żadnych przekłani (chyba że dołożysz ).

MC

Reply to
Maciej Czapla