[wwa] Student woła o pomoc :)

Witam serdecznie.

Poszukuję kogoś, kto ma pojęcie o elektronice, mieszka w Warszawie, dysponuje wolnymi wieczorami w środę i czwartek, i ma chęć zarobienia paru zł za pomoc studentowi :)

W poniedziałek zaczynam warsztaty z elektroniki, przedmiotu z którym ja, informatyk, nigdy nie miałem i nie będę miał do czynienia :) Otóż warsztaty te składają się m.in. z prostego projektu zaliczeniowego (prosty układ, wartości do obliczenia, dokumentacja oraz symulacja działania w PSpice). Dla elektronika to pewnie pestka, ale ja już wiem, że dla mnie będzie ciężko :)

Otóż projekt ten oddać muszę do piątku, ale w czwartek zaprezentować muszę już jego część, chciałbym spotkać się więc w środę i czwartek wieczorem, na ok.godzinę, w celu przeprowadzenia mnie przez ten gąszcz :) Za, oczywiście, odpowiednim wynagrodzeniem.

Żeby nie było wątpliwości - ja się naprawdę będę starał tę elektronikę zrozumieć, nie chodzi mi o to, żeby mi ktoś cały projekt sam wykonał, ja po prostu będę potrzebował dodatkowych konsultacji w razie problemów, które na pewno niejednokrotnie napotkam :)

Jeżeli ktoś jest zainteresowany, ma możliwość spotkania się w okolicach Centrum, Mokotowa, ew. dowolnej stacji Metra i chce zarobić parę zł, to czekam na maile snipped-for-privacy@wp.pl do poniedziałku do godz. 17.30, potem telefonicznie:

+48 604 464 258 (od poniedziałku do środy raczej nie będę miał możliwości sprawdzenia poczty). Proszę podać "oczekiwania finansowe" ;)

Aha, w razie kontaktu telefonicznego: w godz. 10-17 tylko sms :( Proszę podać nr kontaktowy i wspomniane oczekiwania, oddzwonię po 17.

Pozdrawiam i dzięki z góry,

Michał K. snipped-for-privacy@wp.pl

+48 604 464 258