WinBond W27C512P-70 czym to zaprogramować?

WinBond W27C512P-70 Czym to zaprogramować?

Reply to
Marchewka

Użytkownik Marchewka napisał:

W czym to siedzi ? BIOS jakiejś starszej płyty głównej ?

Pozdrawiam Grzegorz

Reply to
Grzegorz Kurczyk

bios, tak jest hotplug cwiczylem z innymi bondami i dupa,

Reply to
Marchewka

Użytkownik "Marchewka" <zupa snipped-for-privacy@zupa.pl napisał w wiadomości news:ghk33e$c6n$ snipped-for-privacy@news.dialog.net.pl...

- program UNIFLASH

- ręcznie zadać typ kostki jeżeli nie pójdzie to IMO kośc do d...

Włodek

Reply to
Włodzimierz Wojtiuk

Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk" :

27C512 to jest EPROM, jeśli nie ma okienka, to wersja OTP i wtedy do kosza; jeśli z okienkiem, to pod UV i do SEPROGa
Reply to
JR

Użytkownik JR napisał:

E.ee.. też tak myślałem w pierwszej chwili, bo oznaczenie to sugeruje. Szybki rzut na google i okazuje się że w wykonaniu "Wielbłąda" jest to EEPROM 64K x 8.

Pozdrawiam Grzegorz

Reply to
Grzegorz Kurczyk

Użytkownik "Grzegorz Kurczyk" :

a to ci niespodzianka :)

Reply to
JR

Czyli czym?Przecież ta kostka trzyma bios, bios można zmieniać, akurat tu ktoś jadł kanapke i oglądał dupy na ekranie, zagapił się i bums:D Do rzeczy!Jaki programator sprzętwoy mam kupić, czy tylko Willem sobie z nim poradzi czy sa jakieś tańsze alternatywy?

Reply to
Marchewka

No nie wpadłęm na ręczne zadanie typu kostki;/ Uniflash własnie jej nie rozpoznawał;/

Reply to
Marchewka

Użytkownik "Marchewka" <zupa snipped-for-privacy@zupa.pl napisał w wiadomości news:ghm8ld$nec$ snipped-for-privacy@news.dialog.net.pl...

Jeżeli UNI niema jej na liście, to można jeszcze zadać odpowiednik. Gdzieś w necie widziałem zestawienie. No i kazać zapisać całoć nie przejmując sie "bootsektorem".

Włodek

Reply to
Włodzimierz Wojtiuk