Plastik 70 a trawienie.

Nie mam czym osłonić drugiej strony PCB, z wyjątkiem Plaskik 70. Próbował ktoś w ten sposób zabezpieczać? Wytrzyma?

Reply to
Pcimol

Nieważne - dostałem lakier do paznokci od mojej pani. :-)

Reply to
Pcimol

Taka zabawna obserwacja przy okazji: najtrwalsze okazały się czerwone. Inne kolory odpadały na potęge. Nie ma znaczenia jaka firma, byle czerwony ;)

Reply to
Sebastian Biały

gówno prawda ja jak kiedyś w przeciwieństwie do liderów europy nie miałem w ogóle kasy to używałem do rysowania ścieżek farby olejnej, działa super i do tego później można ją zmyć zmywaczem (tym twojej żony), a nie najgłupszy nagrodzony grantami pomysł z elektrody - ścieranie papierem ściernym...

Tym razem bezbarwny wytrzymał. Tylko dobrze, że musialem pokryć całą stronę, bo słabo widoczny.

Reply to
Pcimol