wielka porsba

Szanowni Państwo,

Jestem studentką Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Piszę pracę magisterską dotyczącą opinii na temat managerów.

Chciałabym poprosić o wypełnienie ankiety, do której link jest podany poniżej. Jej wypełnienie zajmie Państwu tylko około 7 minut a mnie pomoże napisać pracę magisterską.

Ankieta

Z góry bardzo serdecznie dziękuję za pomoc

Reply to
tygryskacz1