wałeś w tym swoim telefonie?

Czy ten moduł umiał ustawić sobie czas z sieci gsm?

Reply to
Marek

W dniu 2015-01-19 o 18:30, Marek pisze:

To był stary moduł D15 Motoroli, montowany niegdyś w instalacjach alarmowych. Jeszcze raz dziękuję koledze, który przekazał mi ten moduł do eksperymentów. Moduł miał tę zaletę, że łatwo można było dolutować goldpiny do złącza na czas eksperymentów z terminalem. To były czasy, kiedy jeszcze nie czułem się zbyt pewnie w temacie montażu elementów SMD. Generalnie to był mój pierwszy "większy" projekt na AVR-ach, mający na celu praktyczne przetestowanie zdobytej wiedzy. ;)

Jednak przechodząc do sedna sprawy: nie jestem pewien, czy moduł udostępnia czas. Sprawdzę w dokumentacji. Mi ta funkcjonalność nie była do niczego potrzebna.

Dzisiaj robiąc ten projekt użyłbym jakiegoś SIM900, głównie z uwagi na różnicowe wejście i wyjście audio. D15 miał tylko trzy piny: MIC, SPK i AGND. Niestety delikatne "tykanie" GSM jest słyszalne w tle - nie na tyle, żeby nie dało się rozmawiać, ale na dłuższą metę potrafi drażnić.

Reply to
Atlantis

AT+CCLK?

Reply to