[VHDL] Pierwsze kroki, jaki symulator VHDL-2008 dla Linuksa (lub niekoniecznie)?

W dniu 14.03.2018 o 00:24, snipped-for-privacy@gmail.com pisze:

Ta książka ma współczesne wydanie:

Do tego coś takiego:

I to:

Co o tym sądzisz? Warto zainwestować?

P.P.

Reply to
Paweł Pawłowicz

Wydaje się działać, ale nie chce mi się rejestrować. Są inne strony, było też na płycie Elektroniki Praktycznej. Jakby co, mogę to gdzieś wystawić do ściągnięcia. Wojtek

Reply to
wowa

Zawsze jest czas na podgonienie świata. Ignorancja nie jest siłą.

Tu masz na zachętę:

+miliard innych

Tutaj znajdziesz trendy:

W kółko tylko pieprzą o weryfikacji, jakiś formalnych pierdołach, flowach i innych gównach. I telefony potrafią odbierać w innym pokoju. Dyletanci, nawet porzadnego dekodera FM nie dali by radę zrobić.

Jak widzisz świat oszalał i z każdym dniem mu się pogarsza jak widać na tym przykładzie:

Mozna oczywiscie zakładać że to wszystko sa idioci lub spiskują i to w dodatku co najmniej od lat 90!:

No ale to jest już czysta schizofrenia. Cholerne fakty.

Nie, ignorancja nie jest siłą.

Reply to
Sebastian Biały