USB + uC jaki wybrać

Witam

Będe robił urządzono z uC, które będzie sterowane z komputera poprzez USB. Do tej pory programowałem uC 8051 i AVR i chciałbym z tej rodziny wybrać jakiś uC, który będzie miał odrazu zaimplementowaną obsługę USB, co polecacie? Hmm jeśli nie będzie nic z tych dwóch rodzin to mógłbym też zdecydować się na PIC. Aha i jeszcze jedna ważna rzecz cena i dostępność. Chciałbym aby ten uC dało się bez problemu kupić w Polsce no i żeby nie kosztował więcej niż 20zł. Nie za dużo chce ? Dziękuje za wszelkie rady.

Reply to
Kurciok

Chodzi o wbudowany USB device? To polecam AT91SAM7S64/128/256.

:-( Powyższy kosztuje około 40 zł, ale za to chodzi z zegarem do 70 MHz, ma 64..256KB FLASH, 16..64KB RAM no i bardzo fajne jądro ARM.

Jak znajdziesz coś gotowego z USB za 20 zł, pochwal się wszystkim.

Reply to
Adam Dybkowski

Kurciok napisał(a):

Jeżeli chodzi o PIC z USB, to wybór nie jest oszałamiający...

Pozdrowienia,

Reply to
Andrzej Ekiert

A gdzie można go spotkać w detalu? Cena wygląda całkiem fajnie (taniej niż PIC z USB w wersji nie-OTP czy atmelowska 51-a z USB). Nie znalazłem w tme, seguro, elfie.

Reply to
Ostry

Użytkownik "Adam Dybkowski" snipped-for-privacy@amwaw.edu.pl> napisał w wiadomości news:d2cjkr$p6n$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

3 lata temu do urządzenia z USB (dla ciekawych:
wybraliśmy MC68HC908JB16 (sprawdziłem przed chwilą - 21 zł przy 250 szt). Ale obecnie wybór pewnie byłby inny. P.G.

Nie no spoko wystarczy PIC18F2455 za $5.13 cena jest dobra :) Tylko gdzie można go kupić w Polsce ?

Reply to
Kurciok

Kurciok napisał(a):

Cena $5.13 ze strony Microchipa jest ceną przy 1000 sztuk. O dostępność zapytaj dystrybutorów Microchipa:

Pozdrowienia,

Reply to
Andrzej Ekiert

Pytaj w JM Elektronik, Payda (CODICO). Oni sa glownymi dystrybutorami Atmela na Polske. Im wiecej nas bedzie, tym szybciej te fajne ARMy trafia np. do oferty Seguro (ich tez warto zapytac, czy moga sprowadzic

- w koncu to pododdzial JM Elektronik).

Reply to
Adam Dybkowski