ZigBee co wybrać?

Będę robił urządzenie które ma 5 torów radiowych. Myślę że na dzień dzisiejszy najlepiej będzie użyć do tego ZigBee ale na razie nic nie wiem o tej technologii poza tym że przeczytałem to i owo w google. Może jest ktoś na grupie kto już tego używał i może się wypowiedzieć i coś poradzić. Od czego zacząć itd. Jaki układ wybrać? Będzie mi to wszystko współpracowało z uC AVR Atmela albo ARM. Układ implementujący ZigBee powinien być w miarę tani (chciałbym aby kosztował poniżej 50zł o ile to możliwe) no i przede wszystkim jako że z ZigBee nie miałem jeszcze styczności chciałbym aby do tego układu była jakaś dobra dokumentacja przykłady w sieci itd.

Całe urządzenie ma działać w następujący sposób 4 nadajniko-odbiorniki (moduliki w uC AVR) będą pracować jako slave jednostki centralnej w której będzie ARM7 w którym też będzie ZigBee zaś sama jednostka centralna będzie komunikować się z komputerem (tutaj myślałem też o użyciu bluetooth) bo chyba komunikacje ZigBee z komputerem będzie ciężko zrobić? Jest coś w stylu klucza USB->Bluetooth tyle że USB->ZigBee ?

Reply to
Kurciok