urządzeniu

Witajcie.

Szukam telewizora (w granicach od 40" do ok. 55") z możliwością nagrywania na pendrive/dysk (i takich jest sporo), ale warunek dodatkowy: aby nagranie nie było szyfrowane - żeby można było je obejrzeć na innym urządzeniu, w domyśle najczęściej na PC.

Mam jednego Samsunga Q60R i nagrania z niego nie da się odtworzyć nawet na drugim identycznym telewizorze :(

Reply to
Adam

Są usługi online pozwalajace oglądać "telewizję" przez internet, zazwyczaj masz tam mozliwośc oglądania konkretnych programów w dowolnym momencie, oraz live. Może to by zapasowało? Zawsze można rzucić taki obraz na chromecast na duzy tv. Canal+ ma to m.in. w ofercie.

Reply to
heby

sobota, 30 kwietnia 2022 o 18:22:47 UTC+2 Adam napisał(a):

Może tuner VU+? Nagrywa na wewn. dysku bez kodowania i można kopiować dowoli, nawet przez sieć.

pytajacy

Reply to
pytający

W dniu 30.04.2022 o 18:22, Adam pisze:

Kup najtańszy tuner DVB-T2, taki poniżej stówki. Nie wiem czy wszystkie nie kodują, ale jak dotąd miałem kilka DVB-T i nie kodowały. Teraz mam Wiwa Lite DVB-T2 i też nie koduje. Dodatkowo będziesz mógł nagrywać na tunerze a jednocześnie oglądać co innego na telewizorze, jak w czasach VHS.

Reply to
mirekc

Dnia Sat, 30 Apr 2022 18:31:20 +0200, heby napisał(a):

Nie znam się na usługach online, ale poszukam. Interesują mnie konkretne programy, np. Historia (jest kilka kanałów od różnych dostawców), Kultura, Discovery (kilka), National (kilka), Travel..

Reply to
Adam

Dnia Sat, 30 Apr 2022 20:19:44 +0200, mirekc napisał(a):

Równoczesne nagrywanie dwóch to już mam w telewizorze, jednak właśnie z szyfrowaniem. Ale popatrzę na tunery. Dzięki za trop.

Reply to
Adam

On 30.04.2022 21:08, Adam wrote: [...]

Zewnętrzny tuner może mieć też tę przewagę nad telewizorem, że łatwiej jest z/do niego wyciągnąć/włożyć pendrajwa, tzn. nie trzeba się gimnastykować. :-)

Reply to
JDX

Może nie do końca to, czego szukasz, ale efekt podobny. Ja to robię tak:

Mój tuner cyfrowy pozwala na połączenie się po dlna (Universal Plug 'n' Play) więc robię playlistę za pomocą VLC (trochę to trwa, szczególnie jeśli lista nagranych programów jest dluga), potem z tej playlisty wyciągam adresy do kolejnych plików (nazwy plików są ciągiem litr i cyfr) i tytuły programów, a potem skryptem ściągam plik na dysk i zmieniam mu nazwę na tytuł programu. Zazwyczaj robię to co kilka miesięcy jak już się nazbiera nagranych programów. Nie muszę konwertować formatu ściągniętych plików tylko zmieniam im rozszerzenie na m2ts i VLC je ładnie odtwarza, łącznie z ewentualnymi napisami. Trochę to uierdliwe i czasochłonne szczególnie, że mój tuner skraca tytuły programów (ale w opisie programu tytuł już jest w całści) i czasem muszę poprawić nazwę pliku ręcznie, przed skasowaniem audycji z tunera. ale jeden wieczór co jakiś czas da się przeżyć.

Acha, tuner to stary Panasonic DMR-HW120. Nie mam pojęcia czy pliki są szyfrowane - choć jak kiedyś wyjąłem dysk i podłączyłem do PC to cała partycja była ukryta. Nie pamiętam czy dało się odtwarzać programy z tego dysku.

Reply to
Mchal M. Lechanski

W dniu 30.04.2022 o 18:22, Adam pisze:

Telewizory Wiwa kiedyś niekodowały nagrań. Nie wiem jak obecnie.

Reply to
yabba

Sat, 30 Apr 2022 18:22:43 +0200, w <cf8a6aveqrvj.17nm8t4s3p4af$. snipped-for-privacy@40tude.net, Adam snipped-for-privacy@poczta.onet.pl>

napisał(-a):

Daj znać jak znajdziesz :)

PS. Wiem, że do Samsungów robiono niedawno niezależny firmware. Może w ten sposób?

Reply to
radekp

W dniu 30.04.2022 o 18:22, Adam pisze:

Każdy tuner sat z Enigma ma nagrywanie niekodowanego strumienia. Co do telewizora to nie mam pojęcia.

Reply to
LOLek

Dnia Sun, 1 May 2022 22:47:45 +0200, LOLek napisał(a):

Tyle, że TV będzie pracował z rozsiewczą i kablową, a w przyszłości być może z SAT.

Ale poszukam też w tunerach, o ile są DVB-T+DVb-S+DVb-C.

Qrde, trudny temat.

Dla mnie priorytety, jeśli chodzi o TV:

- ok. 50 cali +/- 5

- bardzo mi zależy na 4k i możliwie dobrym obrazie

- ok. 2500 zł. brutto, max 3000 Telewizor będezie używany dorywczo, kilka razy po kilka dni w ciągu roku, więc nie ma sensu bardziej inwestować. Dźwięk będzie wyprowadzony na zewnątrz, więc to nie ma znaczenia. Ważne, aby odtwarzał z pendrive możliwie wiele formatów video. Dobrze, gdyby umiał odtwarzać z DLNA. Będzie wewnątrz pomieszczenia, nie przy ścianie, więc dupne doświetlenie (albilight) jest raczej wadą, a przynajmniej niepotrzebnie by generowało koszty. Wolałbym androidowy, ale czytuję, że jest sporo problemów, niezależnie od producenta i modelu, jak np. zawieszenie się urządzenia. W Q60RAT nigdy się to nie zdarzyło: 3 telewizory, zakupione końcem 2019 roku. Dziwne, że ich już nie ma. Nowsze wyglądają na słabsze patrząc na parametry.

Reply to
Adam

To ja mam podobne pytanie o nagrywarkę HDMI - może ktoś polecić nagrywarkę, która nagra sygnał z dekodera kablówki niezależnie od jakichśtam blokad (hdcp, czy coś)?

Czy teraz po prostu 'wszystkie' nagrywarki to olewają i można nagrywać do woli?

MJ

Reply to
Michał Jankowski

W dniu 2022-05-01 o 23:18, Adam pisze:

Są fergusony na oba z nagrywaniem za trzysta parę zł.

Reply to
Janusz