UPS-y bez aku

Podłączyć zewnętrzny akumulator (np. samochodowy) i używać jako UPSa o długim czasie pracy? Pod stołem mam takiego...

Nie. Tam były 2 akumulatory 6V 12Ah lub jeden 12V 12Ah (w starszych wersjach 11 Ah).

Agent0700 napisał(a):

Witam, Ja je wykorzystuje do polowu ryb ;) juz kilka zrobilem wszystkie pieknie dzialaja

olodba

Reply to
olodba

Wszystkie APC Back UPS na pewno do 600W mają 12V (lub 2*6V). BackUPS

600 stoi u mnie pod biurkiem jeden a koło telewizora drugi - w jednym był oryginalnie 12V 11 Ah, w drugim 2 * 6V 12 Ah. 24V miała seria SmartUPS.

Heh, raczej włacza i wrzuca do wody ... kiedyś była technika zarzutki na linie w.n. ale widać miniaturyzacja robi swoje ...

Reply to
Sebastian Bialy