Awia XP-zr810 walnięty wyświetlacz

Witam! Gdzie mogę dostać wyświetlacz do tego discmana? Ścieżki na taśmie są poprzerywane. Na wyświetlaczu nie mogę roczytać nazwy ale początek to chyba

455 a później jest - (coś) FA. Na płytce z z kolei jest napisane przy wejściu taśmy CN2001. Jest jakaś firma sprzedająca takie rzeczy?
Reply to
SzaTi

w ramach sprostowania jest to taki 2-wierszowy wyświetlacz lcd i obsługuje znaczki id3

Reply to
SzaTi