uklad TNY253 - czy są inne rozwiązania ?

Użytkownik usenetu poprosił mnie o umieszczenie tego pytania:

witam musze zbudowac zasilacz na 220 V dajacy na wyjsciu 5 V przy wydajnosci ok

100mA wybralem uklad TNY253 jednak mam problemy z jego dostaniem a sprawa jest bardzo pilna

wiec pytanie : czy sa jakies inne rozwiazania , uklady najlepiej z maxima , jednak szukalem na stronce i nie udalo mi sie znalezc , moze to ze wzgledu na moj slaby angielski

z gory dziekuje za wskazowki

pozdrawiam tomek

Reply to
Bont

jeżeli sprawa bardzo pilna to idź do sklepu i kup zasilacz za 25zł. Po co wyważać otwarte drzwi

Leszek

Reply to
Leszek

Użytkownik "Leszek" snipped-for-privacy@spam.pl napisał w wiadomości news:e377rb$d06$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

albo za kilka zl jakis impulsowy do ladowania telefonu + 7805L pzdr

Reply to
Przemek