kto mi zrobi sterownik

witam

Do kogo trzeba sie zwrocic w sprawie zrobienia elektronicznego sterownika ? Bedzie on musial zbierac dane z 3 czujnikow. Presostatu niskiego cisnienia (2 - 10 kPa), przetwornika wysokiego cisnienia do 210 bar i termometra. Bedzie musial przy zadanej temperaturze i odpowiednim cisnieniu wylaczyc urzadzenie oraz nie moze pozwolic wlaczyc urzadzenia przy braku cisnienia na presostacie.

GT

Reply to
gt

gt snipped-for-privacy@wp.pl pisze:

Za ile?

Reply to
Patryk Sielski

gt napisał(a):

Adam Dybkowski

Chyba bym nie zdecydowal sie zlecic projektu firmie, ktorej strona www nie otwiera sie poprawnie w Operze.

Reply to
dzieciol

Witam. Moge zrobic i ja,

- o Operze sie otwiera ;) Moze zrobic pewnie kazdy z nas, jaki jest budzet ?

Pozdrawiam, Mariusz

Reply to
marcom
Reply to
Roman Filipecki

zawsze się znajdzie jakaś przeglądarka która będzie miała problem w czymś

Reply to
szlovak

Dnia 2006-05-02, --=olo=-- <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> pisze:

Jak mam do wyboru dwóch piekarzy z czego jeden piecze za każdym razem tak samo wyglądające, a u drugiego można grać w zgaduj-zgadula co dzisiaj dostanę to wybieraj pierwszego. Po prostu wydaje się być pewniejszy.

Tak samo ze stronami www - skoro mam do wyboru kilka firm na podstawie ich stron www to bardzo liczy się wrażenie jakie te strony robią - i merytoryczne i estetyczne.

Reply to
Jacek_FH

a nie mozesz wziasc sobie czegos gotowego...?

bad_skipper

To nie problem przegladarki, to problem z pisaniem stron pod IE, bez liczenia sie z przyjetymi standardami, ktore microsoft lekcewazy.

Reply to
dzieciol

Nie. Nie trafiles. Bochenki moga byc rozne, byle byly zjadliwe. Stronka zas byla nie czytliwa /czesciowo/.

Reply to
dzieciol

Zupełnie błędne porównania. To jest piekarnia z tablicą 'tych klientów nie obsługujemy'.

dzieciol napisał(a):

Używasz niewłaściwej przeglądarki. U mnie w Firefox'ie jest OK. :)

BTW: Poza tym taka argumentacja dobra byłaby w przypadku firmy zajmującej się produkcją stron www.

Reply to
Adam Dybkowski

Zobacz ta strone w dowolnym validatorze html - to, ze sie w FF wyswietla prawidlowo to bardziej cud niz zasluga projektanta tej strony.

Trudno sie z tym zgodzic. Strona www to wizytowka firmy. Przyjalbys jakas wymietolona i potargana wizytowke?

Reply to
T.M.F.

Jesli mialaby dla mnie jakas istotna wartosc, to jak najbardziej tak. Czasem ludzie szukaja informacji albo innych konkretow; wtedy ta strona to moze byc i flamastrem namalowana.

m.

Reply to
Martin Lukasik

Roman Filipecki napisał(a):

Kiepsko działa w Firefox 1.5.0.3 :)

Reply to
Mariusz Dybiec

Witam.

W FAQ-u po najechaniu myszka na dział "ceny", cały się robi podkreślony :P

Reply to
Karol Y