Tuner NC+

kręciłem i widziałem wyniki stojąc przy antenie z miernikiem mierzącym tak siłę sygnały jak i BER. Różnica jest i to duża. Możesz oczywiście na pałę skręcić ale jak ja tak ustawiałem to potem i tak musiałem z miernikiem obracać po jednym stopniu by ustawić się w maksimum sygnału.

Reply to
sirapacz

Co ciekawe, to się psują. Wysycha tam kondziu. Średnio co 2 lata zdychają. Kiedyś mnie to zastanowiło, dlaczego, skoro x lat temu działały dłużej. Okazało się, że trafo było projektowane na 220V i nikt tego nie zmienił uznając że na 230V też będzie działać...ale wzrost temperatury robi swoje :) Kondziu oczywiście nie jest na 108C. Ma wytrzymać 2 lata gwarancji, więc spełnia swoją rolę.

Teraz są w obudowie metalowej, te wzmacniacze.

Reply to
LordBluzg®

W dniu 20.01.2022 o 00:28, sirapacz pisze:

Powiem tak, jak szukać ideału to oczywiście znajdzie się problemy.  Ale po co mi ideał i szukanie dziury w całym gdy wszystko gra? Przypuszczalnie zaniku sygnału przy 60cm talerzu przy złych warunkach pogodowych i tak nie uniknę.

Reply to
trybun

Mam dwa tunery C+ na obu te same objawy, a wiec problem albo w nadawalni albo w przekazie.  Dobrze jednak że konsultant poinformował że to oni maja awarię, bo charakter usterki znacznie bardziej wskazuje na awarię sprzętu końcowego czyli że to coś u mnie nie halo niż u nich.

Reply to
trybun

W dniu 20.01.2022 o 10:18, trybun pisze:

Żeco? 60cm talerz? To jakaś porażka.

Reply to
LordBluzg®

W czwartek, 20.01.2022 o 10:22, LordBluzg® napisał:

Jak we Francji, to da radę.

Reply to
Collie

Jeśli menu tunera chodzi na tym samym procesorze, co algorytmy, które próbują poradzić sobie z korekcją marnej jakości sygnału, to może zależeć.

Reply to
Arnold Ziffel

Może twórcy priorytety ustalili inaczej -- obraz ma być nawet kosztem wolniejszej reakcji UI. Albo, co bardziej prawdopodobne, nikt nie ustalał żadnych priorytetów, bo zatrudnieni na śmieciówkach studenci jeszcze tego na zajęciach nie mieli.

Reply to
Arnold Ziffel