Trochę nie na temat=laptop z modeem 3G

Szukam dla teścia laptopa. Jako że teść stróżuje to z nudów w pracy Facebook by pooglądał więc i modem 3g potrzebny. Sprzęt jak pisałem do oglądanie FB, jakieś filmiki i proste gry online na kurnik.pl. 15 cali optymalny W sklepach pełno laptopów w cenach 1300-1500zł spokojnie wystarczających do tego typu zastosowań. Tyle tylko ze wbudowane modemy 3g to w lapkach od 3-4 tysi. I tak sobie myślę- czemu producenci na tym oszczędzają?. Koszt pewnie ze 100zł a w urządzeniach mobilnych przydatne. W ostateczności dam teściowi moedem3g usb ale dla starszej już osoby to dodatkowa komplikacja. Napędy CD, DVD w laptopach coraz rzadziej(i to zrozumiałe) ale oszczędzać na modemie?

Reply to
Kris

Z mojego skromnego doswiadczenia. Tablet 10 cali niech sobie kupiu. Za cztery do pieciu stow mozna kupic jakiegos goclevera. Do tego do kompletu okulary tylko do tego tabletu. Ale nie takie ze sklepu a zamowione w jakiejs taniej sieci. Kupilem tablet 7 cali. Poszedlem z nim do punktu gdzie robia okulary i mi do tego tabletu zrobili okulary. Jest ekstra. Z najtanszymi oprawkami okulaty 70 zlotych.

Reply to
Zenek Kapelinder

  1. wbudowanie modemu do laptopa - to głupi pomysł. tak to już bywa, że jak masz wifi, to masz też gsm, jak już niema wifi -to gsm - ledwo ledwo. wtedy przydaje się mifi. wystawiasz za okno, 3m od budynku i masz najlepsze możliwe warunki.
  2. mówi się że kilka lat w technice komputerowej to epoka. tyle że w technice gsm ten czas napierdziela jeszcze szybciej. pamiętam jak kupowałem modem, to wybierałem taki żeby miał G3. tyle że to było najwolniejsz g3, więc modemu już dawno niemam, ale tamtego laptopa tak. więc jeśli dzisiaj kupisz laptopa z g3, to może się to za 3 lata okazać bardzo wolnym sposobem dostępu do internetu. Tak więc, mało jest ludzi którzy potrzebują tego modemu - stąd mała popularność i wysoka cena ToMasz
Reply to
ToMasz

12 cali ujdzie?
adamschodowy

W dniu czwartek, 8 września 2016 07:13:49 UTC+2 użytkownik adamschodowy napisał:

Używki same. Odpada

Reply to
Kris

W dniu 07.09.2016 o 20:34, Kris pisze:

HP ProBook 4530s plus ewentualnie to:

Kaczin

W dniu czwartek, 8 września 2016 18:36:26 UTC+2 użytkownik Kaczin napisał:

Reply to
Kris

W dniu 08.09.2016 o 21:58, Kris pisze:

Nie wiem, są na ceneo, więc chyba nówki.

Reply to
Kaczin