[troche OT] - alternator + akumulator jako zasilanie rezerwowe

Dynamo jest alternatorem. Z samej zasady, jako pradnica bezkomutatorowa prądu przemiennego.

Dzięki, to jest to.

Reply to
Marek Lewandowski

wiedziałem, że namotałem i się ktoś przyczepi :) No dobra, jest alternatorem.

Ale zgodzisz się, że takim raczej specyficznie projektowanym?

Reply to
Marek Lewandowski

Tue, 6 Feb 2007 23:27:00 +0100 jednostka biologiczna o nazwie "Jan Kowalski" snipped-for-privacy@onet.pl wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

IMHO jednak gorąca (w okolicach 90-120 stopni) powierzchnia nie stanowi takiego zagrożenia jak iskry ...

Reply to
BLE_Maciek

Tue, 6 Feb 2007 23:31:19 +0100 jednostka biologiczna o nazwie "Jan Kowalski" snipped-for-privacy@onet.pl wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Zw. też ogniem okrężnym komutatora (pewnie stąd: rund - feuer).

Reply to
BLE_Maciek