Trochę NTG - Wałek giętki Proxxon

Używam wiertarki i statywu Proxxona do wiercenia PCB. Ostatnio zachciało mi się kupić wałek giętki tej firmy do różnych drobnych prac i kurdę zaskoczenie - otóż to ustrojstwo posiada spory luz na łożysku od strony napędu (fakt, to tylko jedno łożysko kulkowe). I tu pytanie do użytkowników owego wałka - jeżeli są tacy na grupie - czy jest to normalne, czy trafiłem felerny egzemplarz?

Reply to
Kurz