wałek w tonerze HP1

Witam Mam problem z tonerami do HP 1100. Drukuję sporo materiałów i noszę toner do uzupełniania Uzupełniane tonery "siadają" i brudzą na marginesach, więc po jednym dosypywaniu i tak muszę kupowac nowy. Zauważyłem, że folia na brzegu wałka tonera jest przetarta pewnie dlatega zbiera proszek na papier.

Czy mozna to jakimś tanim kosztem podreperować?

Pozdrawiam KrzysztofB

Reply to
KrzysztofB

Pewnie, że można. Warto jest znać zasady działania kasety. To pewnie nie mały pasek foli jest winien. Pasek tylko zgarnia nadmiar proszku do zsypu, który to proszek trzeba przy regeneracji usunąć. Za czysty wałek odpowiada listwa czyszcząca, która nie jest taka droga i warto ją wymienić. Jak jest wałek wytarty to będzie blady druk albo jasne plamy... Pozdrawiam (0 691 045

744)
Reply to
WT