Triak T435-600T czy zamienników można użyć

Witam

Mam pytanie odnośnie triaka. Znalazłem opis tego modelu. Oprócz wielu parametrów jest on na 600V i 4A. Czy mogę zastosować dowolny zamiennik (oczywiście z uwzględnieniem max napięcia i prądu). Gdzie w Gdańsku kupić coś takiego (czy lepiej w sklepie internetowym)?

pozdrawiam Łukasz

Reply to
loookash

Najprawdopodobniej nie bedzie żadnych problemów. Możesz jeszcze sprawdzić czułość bramki, oczywiście nie jest powiedziane, że jeżeli w zamienniku będzie mniejsza to triak nie zadziała :) wsumie bardzo wiele zależy od sposobu sterowania triaka.

Co do Gdańska to pewnie gdzieś byś coś znalazł, np. jest calkiem fajny sklepik jeden przystanek za uniwerkiem (jadąc od strony wrzeszcza, tramwajem, nie pamietam adresu :P), popytaj, może będą mieli. Co do kupowania przez internet to raczej nie opłaci się dla jednego triaka.

Beetle

Reply to
Karol 'Beetle' Zukowski

Użytkownik "Karol 'Beetle' Zukowski" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:cps8mc$dls$ snipped-for-privacy@news.onet.pl