Probki z TI lub inne

Czy ma ktos doswiadczenie z probkami z Texas Instruments, lub z innej firmy??

Jak mozna cos takiego zalatwic i jakie sa koszty takiej zabawy?

Reply to
TomGl

Osoba podająca się za: Solaris przyczyniła się do uszczuplenia moich skromnych zasobów dyskowych ;-) wraz z kolejną wiadomością wysłaną

2004-01-01 21:51:

Co w tym śmiesznego??? Pomimo iż np. Neostrada też korzysta z modemu to zazwyczaj pisząc o modemie(czy też jak kto woli łączeniu się przez modem) mamy na myśli dostęp wdzwaniany czyli wszelakie numery 020... i nie tylko.

Reply to
badworm

Thu, 1 Jan 2004 20:38:00 +0100 jednostka biologiczna o nazwie "TomGl" <tomgl<NO_SPAM>@go2.pl> wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

A co, sprzedawac je zamierzasz ??? :-( Potrzebne Ci do czegos konkretnego te scalaki, czy chcesz zamowic "bo za darmo" ? Nie zamawia sie probek dla zabawy, wlasnie przez takie zamawianie pare firm przestalo juz wysylac probki do Polski.

Reply to
BLE_Maciek

Chodzi mi o to, ze mam uklad do ktorego potrzebny jest drogi scalak. Jak dostane taka probke za free to bede zadowolny. Sprzedawal nie bede.

Reply to
TomGl

Fri, 2 Jan 2004 10:37:03 +0100 jednostka biologiczna o nazwie "TomGl" <tomgl snipped-for-privacy@go2.pl wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Dowolnej firmy, byle drogi ? ;->

Jest za darmo, ale moga kazac zaplacic clo i wtedy juz nie bedzie za darmo.

Reply to
BLE_Maciek
[...]

hmmm tu bym sie z toba nie zgodzil skoro przy zamawianiu mozesz okreslic zes np student i potrzebujesz dla celow edukacyjnych !

zamawianie na handel - nie wiem czy by sie tego pod jakis paragraf podciagnac nie dalo albo przynajmie skarbowke na takiego goscia mozna by bylo naslac ale dla zabawy zamawiac ... a czemu nie!

przez handlowe zamawianie chyba! przestal wysylac np Microchip - a co ciekawe Microchip wsrod wielu mladych elektronikow (np. studentow) zdobyl wieksza popularnosc niz Atmel i chyba wlasnie dlatego ze Microchip wysylal do Polski probki kiedy Atmel juz nie :-(

ale TI wysyla nadal i sa bardzo fajni bo do tygodnia przesylka trafia do odbiorcy! Maxim tez chyba wysyla ..... ostatnio zamowilem z AllegroMicro i czekam ... ciekawe czy wysla

TB

Reply to
Tomasz Bednarz

Akurat nie przecenialbym tego. Tak dla zabawy to zamawiaja probki i w Ameryce. Probelm jest w tym ze Polska jest kiepskim rynkiem i porostu o niego nie dbaja. Wlasnie niedawno rozmawialem ze znajomym z Furure tu w centrali w Kanadzie . Mowi ze Rosja to jest rynek a w Polsce bardzo malo sie sprzedaje. To dlatego tez malo daja probek. Dystrybutor nie bedzie dawal probek jesli probki stanowia znaczaca czesc tego co sprzedaje normalnie. Nawet w Ameryce wiele firm nie daje probek tylko karze sobie te probki kupowac i laske robia ze Ci dadza kupic jedna sztuke. MAxim/Dallas jest dosc milym dla nas wyjatkiem. Pozdro Grzeh

Reply to
Grze..Szy...

Znaczy wiesz - ja nigdy nie mialem problemu z zamawianiem probek. Najpierw 2 znajomych zostalo przedstawicielami na Polske roznych firm, a bylo to daaawno temu... a potem poszlo samo :-)

Nie ma problemu - ja zaplace za probki. Pod warunkiem ze dostane scalaki w pojedynczych ilosciach i w pojedynczych dniach :-)

Reply to
jerry1111
[...]

. Mowi ze Rosja to jest rynek a w Polsce bardzo malo sie sprzedaje.

tego co sprzedaje normalnie.

kupowac i laske robia ze Ci dadza kupic jedna sztuke.

Moze MAXIM i inni tez widza mimo wszystko w Polsce szanse?! Druga strona medalu jest taka ze zamawiajac sobie sample mozesz eksperymentowac z ukladami w miare nowymi i nietypowymi ostatnio z MAXIMA zamawialem np MAS7300 o ktorym w polskich sklepach elektronicznych nie slyszeli :-) Nawet jak sobie kiedys (z rok temu) PICe z Microchipa zamawialem to zamawialem rozne dziwne odmiany ktorych u nas tez kupic w malych ilosciach sie nie dalo ! Chwala wiec tym samplujacym peroducentom a tych co zamawiaja sample i je pozniej sprzedaja to chyba zaczne kablowac do US! TB

Reply to
Tomasz Bednarz

Dnia Sat, 3 Jan 2004 09:54:13 +0100, Tomasz Bednarz <tb(usunTO)@internet.pl> napisał:

Jak to jest w tej chwili z maximem... przysyłają jeszcze próbki??? był czas, że nie chcieli nic przysłać. z ti nigdy nie miałem problemu i zawsze przysłali to co chciałem.

Reply to
Przemek Kuchta

On Behalf Of Przemek Kuchta

Jeśli masz jakieś faktury i jesteś u nich notowany jako klient to nie ma problemu.

pzdr Artur

Reply to
ziel