Terminator 50ohm przelotowy

Cześć,

Czy ktoś z Was widział w sklepie terminator 50ohm BNC ale przelotowy a nie w postaci ślepego wtyku?

Reply to
Filip Ozimek

Filip Ozimek pisze:

Terminator, jak sama nazwa wskazuje, stosuje się na końcu linii. Nie wiem do czego miałby służyć np. pośrodku.

Reply to
aw

aw napisał(a): [ciap]

z tego że nie wiesz nie wynika że tego się nie używa. Podłączałeś kiedykolwiek jaki generator z wyjściem 50-io omowym do oscyloskopu co na wejściu ma tylko 1 MOhm?

Andrzej Kamieniecki

Reply to
Andrzej Kamieniecki

Andrzej pisze:

Stosowało się to w sieciach LAN opartych na koncentryku tzw. BNC.

Pozdro. L.

Reply to
Legato

Andrzej pisze:

To rozwiązanie jest właśnie niewygodne, szczególnie jeśli trzeba połączyć dużo przewodów do gęsto upakowanych gniazd BNC na panelu. Znalazłem w Farnell'u, order code 1056279.

Reply to
Filip Ozimek

Andrzej napisał(a): [ciap]

to zapytaj google o feed trough terminator.

Andrzej Kamieniecki

Reply to
Andrzej Kamieniecki