Telebimy na ŚDM

Witajcie.

Na Światowych Dniach Młodzieży w Brzegach wczoraj (i dziś) zainteresowały mnie telebimy.

Jeden duży był za chórem - mógł mieć ok. 40 metrów szerokości, może więcej. Były też telebimy w kształcie litery L i obramujący namiot chóru, w kształcie odwróconej litery U. Był też "zwykły" w kształcie, przy ołtarzu. Nie było widać diód, jak w tradycyjnych telebimach. Wyglądało, jakby były małe "komórki" z tylną projekcją. Wielkość takiego "piksela" wyglądała na ok. 2 cm lub mniej. Nie widać było połączeń poszczególnych paneli. Natomiast paleta barw była chyba bardzo szeroka.

Jak się steruje takimi wyświetlaczami? Zwłaszcza "łamanymi" - w kształcie litery L. Pewnie jakaś magistrala z adresowaniem - ale przy tak wielkich rozdzielczościach bardzo szybka.

Nie bardzo patrzyłem na telebimy - bardziej mnie interesowała uroczystość, nie miałem też możliwości nagrać materiału, aby na spokojnie przeanalizować/policzyć telebimy.

Reply to
Adam