supergłośnik

w Zetce ostatnio omawiali gadżet którym był przenośny miniaturowy głośnik... podobno jest tak głośny, że można nim nagłaśniać imprezy plażowe - to cytat...jakiś czas temu kumpel opowiadał, że takie głośniki pokazno na jakichś warszaskich targach nowych technologiii... czyli to nie była bajka... Ktoś zna szczegóły? P.S. nie jest mi to do niczego potrzebne, pytam z ciekawości nawiązując do tego perpetum mobile...

Reply to
inny punkt siedzenia...

W dniu 2013-10-06 13:16, inny punkt siedzenia... pisze:

Bo wiesz ja słyszałem że gdzieś daleko w himalajach słoń powiesił sie na trombie i kłami drzewo rąbie.

ktos to widział i może potwierdzić ?

Farszawka to raczej nie kojarzy się z nowymi technologiami za to mozna w morde dostać i syfa załapać.

Reply to
LeonKame

W dniu niedziela, 6 października 2013 13:16:18 UTC+2 użytkownik inny punkt siedzenia... napisał:

Zadzwoń do zetki.

Reply to
kogutek444

zadzownię do tuska

a to pewnie jakiś piezoelektryk, EOT

Reply to
inny punkt siedzenia...

g³o¶nik...

Chyba za 3 lata temu na Cebicie by³y hitem takie miniaturowe g³o¶niki w kszta³cie walca o ¶rednicy z 5cm i wysoko¶ci 10. Gra³ niesamowicie g³o¶no (+mocne basy) je¶li stal (przyczepiony specjalna przyssawk±) na beczce - na stoisku sta³y puste beczki odwrócone dnem do góry. Trzymamy w rêkach gra³ cicho i tylko wysokie tony. Postawiony na tej beczce dawa³ nie¼le czadu. Chodzi³o o to, ¿e g³o¶nik wykorzystuje powierzchnie do ktorej jest przyssany jako swoist± mebranê do basów.

--
Marek
Reply to

inny punkt siedzenia... snipped-for-privacy@go2.pl napisał(a):

Widzę, że dysgooglia nie ustępuje.

Grzegorz Niemirowski

W dniu poniedziałek, 7 października 2013 20:25:07 UTC+2 użytkownik Grzegorz Niemirowski napisał:

Zajebista ilość informacji. Najważniejsza że szczena opada.

Reply to
kogutek444

Pionner miał kiedyś w swojej ofercie subwoofer samochodowy zrobiony na podobnej zasadzie. Jak leżał swobodnie to nie grał jak był przykręcony do podłogi to trząsł autem. To była jakby tuba o małej średnicy ale bardzo ciężka. Audiofile byliby rozczarowani ale auto było słychać zanim było widać ;)

PC

Reply to
PC

W dniu 2013-10-08 20:35, PC pisze:

Miałem okazję się tym pobawić, a sam mam dość podobny (choć nieco gorszy). Trudno tu o jakość dźwięku, ale na dobrej powierzchni gra to dość głośno.

Reply to
sundayman