Taniec robota...

Jarek przemówił ludzkim głosem:

Możesz mi pokazać, w którym miejscu kodu źródłowego tej strony jest link do tego tańca ?

Bo jak na razie to widzę jedynie zielone tło :-]

Reply to
Zbych

point

Ciekawi mnie jakich uzywaja serwomechanizmow ze maja tak szybkie i plynne ruchy...

M.

Reply to
angel

Jakiego niebieskiego i jaka dziewczynka ? Chyba ze mowisz o ktoryms z sasiednich filmikow, np

?v=Kr9to6A6bz0&mode=related&search=
Swoja droga skad oni biora takie zabawki ?

Marek Dzwonnik

Brzeczyk akwariowy to nie nadaje sie nawet do nadmuchu powietrza o cisnieniu nie wspominajac :) Bardziej mysle np. o jakiejs pompie moze samochodowej do paliwa? na 12V byle plyn hydrauliczny byl czysty :) z tych lepszych do 5bar sie wyciagnie...

M.

Reply to
angel

Pompa wspomagania jest napedzana mechanicznie od silnika... :) wolalbym cos elektrycznego. Oczywiscie mozna do niej dostawic silnik elektryczny, ale zaraz potem bedzie potrzebna przyczepka z akumulatorami :)

M.

Reply to
angel

2 bary w oponie owszem da, ale po pol godziny. A ile godzin pracy wytrzyma to jest zaiste ciekawe pytanie :-)

Puki co wygrywa ciagle pompa paliwa 5bar od reki :)

M.

Reply to
angel