Takie cus do oszczedzania na pradzie, ale nie magnesy.

Było jakiś miesiąc temu. Pointa taka - że to ściema.

Reply to
Michał Augustyniak

Hm, licznik mi wyglada na nasz, wiec moze 230V. Wtyczka jakby angielska. Na ameryke mi to nie wyglada. Ale nie, myle sie, licznik jest chyba chinski

Takie swietlowki pracuja na napieciu ok 100V. Wiec pobor pradu rzedu 4*0.2 = 0.8A jest normalny. Nawet jak w gniazdku jest 220, to zbijamy nadmiar dlawikami.

prad moze zmniejszyc. Mocy czynnej pobieranej nie. A taka mierzy licznik :-)