Sterowanie PWM IRF530 - czym go popędzać ?

Witam!

Mostek już zrobiony :) Teraz PWM. Chce włączać/wyłączać mostek od strony masy pojedynczym IRF530.

Częstotliwośc PWM - jakies 500Hz (mogę zejśc do 100Hz, ale to już wibruje). Napięcie na mostku jakies 24V, prąd jakieś 5A.

Czy ten prąd/napięcie stają sie problemem przy takiej częstotliwości PWM ?

Chciałbym sterować tranzystorem za pomocą na przykład paru sztuk buforów CMOS typu 6 negacji połaczonych rownolegle - czy to wystarczy, czy trzeba jakies drivery silniejsze ? Nie mam doświadczeń do takich prądów, stąd pytanie ...

Reply to
Sebastian Bialy