Start transformatora elektronicznego i zasilacza swietlowki T5.

Dnia Fri, 5 Oct 2007 13:48:05 +0200, Ghost napisał(a):

Jestem przyzwyczjony do młodych arogantów którzy nie potrafią przejrzyście opisać usterki i podać wystarczająco wiele materiału do analizy a potem trzeba informację mozolnie od nich wyciagać po okruszku, co prowadzi do takich wątków, który z niejakim rozbawieniem obserwuję. Dla przypomnienia zacytuję kawałek twojego postu:

No więc "jakby" czy jednak sprawdziłeś? :) No i dalej istne czary - styki puszczają ale nie za chwilę ale za dwie. Zmyślne te styki :) umieją liczyć do dwóch czy co? A co do mojej wiedzy, to zapewnie więcej zapomniałem aniżeli ty kiedykolwiek wiedziałeś :)

Reply to
Jacek Maciejewski