słuchawka bezprzewodowa mono

Witam

Potzrebuje słuchawki bezprzewodowej mono i tak aby nadajnik miał wejscie typu jack. (coś w stylu osdłuchu np radia) Warunek - słuchawka ma być jedna (na jedno ucho). Czy jest coś takowego?

Reply to
xxxx

Użytkownik "xxxx" snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@axxa.post...

Urwać drugą słuchawkę? :-)

jeżeli chcesz kupić to raczej tego jest dużo. W niższej cenie to nawet mono powinno być, ale stereo przecież też nie będzie przeszkadzało.

można zrobić, Jabel robi takie rzeczy (J-33, właśnie mam na biurku)

jeżeli chodzi o słuchawkę taką do jednego ucha, to mam kilka (np. Tonsila) Mogę się pozbyć, jakby co to proszę na priv.

Reply to
Desoft

Był 22 kwiecień 2007 roku (niedziela) gdy o godz. 13:01, wszystkim znany

*Desoft* napisał(a):

Jak .. przeciez zazwyczaj w jednej jest bateria i włacznik a w drugiuej cała elektronka na 433 MHz Nie jestem elektronikiem ale chyba tak jakoś. Mam trzy zestawy i wszedzie tak samo.

Tak.. Ja przejrzałem co mogłem i nigdzie nie znalzalem mono. (1 słuchawka)

Nie bardzo. Jedno ucho musże miec odkryte .. (samochód)

A jak z nadajnikiem.. tez jest w komplecie.. Jak mozesz podeslij na priv snipped-for-privacy@wp.pl (usuń wszystkie trójki) jakies foto. Byłbym zainteresowany.

Reply to
xxxx