słaby akumulator w aucie

W dniu czwartek, 12 grudnia 2013 22:33:41 UTC+1 u¿ytkownik ACMM-033 na pisa³:

problemu.

ozwal±

c). A bez niej

o realne. No i trzeba

a bez niej).

??)/2 (wa³), oraz

krotne zwiêkszenie

5.3, czy 5.5

i winda w bloku

owodowa³o ¿adnych

wnowa¿ny skutek wywo³a 9- a nie

wdopodobniej uniesie -

ilo da radê 2 tonom,

³by nawet

iteraturze

yki jakiej¶ uczelni,

ddawana gwa³townie

êkszo¶æ

w ciep³o,

niszcz±c obiekt.

o znacznie mniej,

do 8 kRPM, powy¿ej

hmiast, zanim

pisz±c "nie wierzê", nie mam na

ego¶ nie

ooko³a otacza³o, a

e wolno

± nie pomylcie!

Ja nie muszê wierzyæ bo sam go zabi³em. Mo¿e i dmuchawa by siê rozlecia³a ale nie zd±¿y³a. Korbowód by³ pierwszy. On nie pracowa³ 16 godzin i 38 minut. Na tych obrot ach to mo¿e 10 sekund. Wskazówka na obrotomierzu dosz³a do 1

5 000 i siê po g³o¶nym trzasku cicho zrobi³o.
Reply to
kogutek444

Użytkownik ""Dariusz K. Ładziak"" snipped-for-privacy@neostrada.pl napisał w wiadomości news:52ab8c0a$0$2159$ snipped-for-privacy@news.neostrada.pl...

No właśnie. Połowę tego.

(lista wcale nie trywialnych czynności)

No, to do tych 8 kilo uwierzę. Dalej rezonanse grają, a tego mechanika nie lubi.

A i tak coś kosztem czegoś właśnie.

Reply to
ACMM-033

Użytkownik snipped-for-privacy@gmail.com napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@googlegroups.com...

Ja nie muszę wierzyć bo sam go zabiłem. Może i dmuchawa by się rozleciała ale nie zdążyła. Korbowód był pierwszy. On nie pracował 16 godzin i 38 minut. Na tych obrotach to może 10 sekund. Wskazówka na obrotomierzu doszła do 15 000 i się po głośnym trzasku cicho zrobiło.

=====

Ależ ja nie piszę, że to nieprawda. Po prostu te 15 kilo to powyżej fizycznych możliwości - na pewno przy tych obrotach nie pokazywało więcej 2x niż byo realnie? Bo już widziałem na YT film, gdzie komuś na obrotomierzu pokazało 8-9 kilo, a z dźwięku wcale nie wynikało, że aż tyle. Zwracam uwagę, że 7.5 a 15, to nie dwu- ale czterokrotna różnica w energii, która musi znaleźć ujście. A przy takich oporach, to jeszcze więcej paliwa i jeszcze więcej ciepła. Ja po prostu ustalam, czy to błąd miernika, z czego wynikły, czy rzeczywiście wyjątkowy wyjątek.

Reply to
ACMM-033

Użytkownik ACMM-033 napisał:

Trochę rezonansów wypychało się właśnie zmniejszeniem mas w górę. Trochę rezonansów (zwłaszcza rezonanse w układzie wydechowym) można dosyć twórczo wykorzystać. A mechanika najbardziej nie lubi przekraczania naprężeń wewnętrznych - przy takiej eksploatacji sprężyny zaworów wycierały dziury w talerzykach, pomiędzy kryształami w sprężynach mikropęknięcia narastały, panewki się rozmaślały i luzy łapały, w sworzniach i korbowodach naprężenia zmęczeniowe rosły, szpilki gwinty wyrabiały i uszczelki głowic ogień zaczynały przepuszczać wypalając kanały w gładziach dopasowanych... Aluminium tłoków rozsmarowywało się (bo film olejowy nie był w stanie udźwignąć obciążeń) po gładzi cylindrów wyrywając od czasu do czasu kawał stali z gładzi - i stąd te sto do dwustu godzin żywotności. Praw fizyki pan nie zmienisz, nie bądź pan rura i nie pękaj!