Skąd można ściągnąć AutoTr

Może są jakieś darmowe wersje tych programów????? Pozdrawiam.

Reply to
Robert R

te programy są już darmowe :) chwila moment w googlach i ??? bingo !!!

GrzenIo

Ale tam nie ma darmowego softu dla win

Roland

Reply to
Roland

Fri, 5 Sep 2003 12:45:24 +0200 jednostka biologiczna o nazwie "Bartosz Sarama" <quasimod_U_S_U_N snipped-for-privacy@wp.pl wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Poszukaj czy ktos ma Protela 1.0. Darmowy wprawdzie nie jest ale juz tak totalna staroc ze chyba nikt nie powie zlego slowa jezeli bedziesz tego uzywal. A w sumie mozliwosci ma wystarczajace do rysowania schematow. Mam go zainstalowanego ale niestety nie mam instalki, a bez niej (kopiowany) nie za bardzo dziala :-((. Np skopiowalem sobie na innego kompa i okazuje sie ze nie chce otwierac stworzonych przeze mnie bibliotek z elementami. Otwiera tylko te ktore byly z programem. Gdzies czegos brakuje.

Reply to
BLE_Maciek

Użytkownik "Roland" snipped-for-privacy@poczta.fm napisał w wiadomości news:bj9ifk$75r$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl

:-) Zajrzyj tam jeszcze raz i obejrzyj _całą_ stronę_ (sekcja Freeware). Dla ułatwienia:

Marek Dzwonnik