Kabel MIDI - jakie zakłócenia spowodowane cienkim kablem?

Witam, Mam następujące pytanko. Załóżmy, że mamy dwa kable połączeniowe MIDI (interfejsy MIDI) wykonane do połączenia instrumentu z gniazdem joysticka/MIDI karty dźwiękowej. Jeden interfejs posiada przewody ekranowane z homologacją, mikrofonowe, a drugi wykonany jest z przewodów cienkich, nieekranowanych, niefirmowych, tanich dwużyłowych, które przypominają przewody do tanich słuchawek muzycznych. Jak to wpłynie na komunikację pomiędzy komputerem, a instrumentem, jakich zakłóceń się spodziewać? Oba interfejsy posiadają optoizolację i wzmacniacze sygnału, kable są dwumetrowe, wtyczki DB15 i DIN5. Będę wdzięczny za wszelkie opinie!!!

Reply to
Maciek81

Maciek81 wrote: . Jak to wpłynie na

Na dwumetrowych kablach nie zauważysz róznicy, miałem w rękach wiele interfejów midi i niektóre wyglądały jak robione na tonącej dżonce u wybrzezy Tajwanu i działały. Na szczęscie po tych kablach ida tylko sygnały cyfrowe więc nie powinno byc problemu.

Reply to
VSS