silniki krokowe

Witam!! Po pierwsze archiwum, było z milion 500 razy. Po drugie to nie silnik krokowy, tylko trójfazowy, z czujnikami położenia wirnika. Co do sterowania poczytaj w EP cykl o silnikach z tego roku. A ja się dołączę z pytaniem, jakby mi ktoś mógł pdf'a do takiego czujnika halla, bo ja nie wiem, co i kiedy jest na wyjściu, pozdrawiam. Grześ :-)

Reply to
Grzegorz Latocha