Silnik pierścieniowy - potrzebne informacje

Jak w temacie, potzrebuje informacji na temat silnikow pierscieniowych, interesuja mnie szczególnie dane katalogowe i ich parametry...itp, jakies linki gdzie takie to informacje mógłbym zdobyć. Producent nie jest ważny.

Z góry dziękuję.

Reply to
Cris

Tue, 21 Oct 2003 12:31:03 +0200 jednostka biologiczna o nazwie "Cris" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Jezeli potrzebne Ci jakies materialy do szkoly to moze nie dane katalogowe, ale sporo wiedzy na temat roznych silnikow (w tym pierscieniowych) znajdziesz w ksiazce W. Moroza "Maszyny elektryczne".

Reply to
BLE_Maciek

badz tez w książce plamizera - Maszyny elektryczne

Reply to
Slowik

Może sie źle wyraziłem , chodzi mi o konkretne noty takie jak np. moc, obroty waga itp..., silnikow pierscieniowych do zrobienia projektu z ową maszyną elektryczną, książki na ten team raczej odpadają..., pozostaja jakies nowe katalogi bądź linki do producentów takich maszynm, itp...

Reply to
Cris